What a lovely weekend...

Alltså gud va ja e trög. Jag har säkert haft världens mest relaxing veckoslut. Och jag flyttade till J för veckoslutet haha... På freda gjorde vi världens brunch med bröd, smoothie, yoghurt och te och åt tills vi sprack - nästan. Och så åt J ännu PB&J och jag nutella haha. Så vi bestämde att vi lite måste träna så vi gick på zumba...

Efter zumban bar det av mot flygfälte efter M och sen hem för att packa lite och ordna och sen åka till J igen för en liten fest! Det var nog inte en så bra ide att glömma äta, för det kostautu lite på kvällen då jag inte ens orkade fara till stan. På lördan så ordnade vi en three course dinner för tjejerna med brokkolisoppa till förrätt, pestokyckling, sallad och fyllda paprikor till varmrätt och glass med bär och chokosås till efterrätt. Yummy... Så gick vi i bastun på natten och kollade på film, jättemysigt. Idag har vi bara chillat i westend, ätit god brunch... igen, och så körde jag J till båten för hon ska tillbaks till Sverige :( snyft... Måste hälsa på snart! Efter det zumba and dinneeer. Det var just et sånt här veckoslut jag behövde. Härligt avslappnande och bara helt bäst!




I miss youu already so come back hereeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0