Prison Break...

Nu har man då varit på träning i en och en halv timme, superskönt men tungt var det eftersom jag varit lite sjuk och inte tränat på länge. My ass and abs are killing meee... Imorgon börjar jag sent som tur så nu tänker jag titta på prison break. Började se på första säsongen igen och hade helt glömt allt så det är superspännande, verkligen en sevärd och beroendeframkallande serie. Och så spelar ju Wentworth Miller huvudrollen som Michael Scofield, haha, han var en av mina teenage crushes!

Imorgon ska jag träna... igen, och så ska vi på Bibbis och Fikas goodbye party, för de sticker iväg till Thailand för två månader. Åååh jag är lite avundsjuk, vita stränder och kristallklart vatten skulle passa i mörkret, så lite avis är jag nog allt. Lucky them, jag var själv i Thailand år 2006 och det var underbart vackert. Vi ska ut och äta, och sedan ut på party. Sooo waiting for tomorrow!!! Puss och kram...



Kanske det blir Santa Fé och strawberry margaritas imorgon!!!




Åh, jag skulle gärna packa väskorna och åka hit, fast imorgon - Thailand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0