Paintball och hemmakvällar...

Igår hade jag en riktigt jobbig morgontur men efter det var vi och spelade paintball efter att vi tappade bort oss i vanda och körde i en timme. Men, som sagt, slutligen kom vi fram. Och det var sjukt rolit. Först spelade vi på en bana som med bara träd och stenar och sedan flyttade vi oss till en bana som hade alla möjliga labyrinter och torn och hinder. En sak som förvånade mig var att bollarna tog så ont när de träffade, jag har enorma blåmärken där jag blev träffad. Så det var inte helt gärna man offrade sig. Nå nej, helt superkul var det och om det inte skulle vara så dyrt skulle jag gärna gå oftare...



Bana 1

Bana 2

Imorgon ska vi på en låååång brunch med Ninni och sedan på bio, vad borde man se? Det är så härligt att gå på bio på mörka kalla höstdagar, att få sätta sig och komma bort från verkligheten för en stund. So I can't wait for tomorrow!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0