En varm brasa och en stor filt är vad som ger mig glädje i höstvädret....

Igår var vi alltså då på bio, vi bestämde oss för att se Eat Pray Love med Julia Roberts och Javier Bardem... Många av mina kompisar har sagt till mig att Javier Bardem är snygg men I haven't seen what the big deal is. Fast nu, wow, what a man. Penelope Cruz is one lucky girl. Han var verkligen karismatisk, speciellt i sin roll. Annars var det en jättebra söndagsfilm om en kvinna som försöker hitta sig själv, reser till Rom för att äta, till Indien för att be och till Bali för att ta det lugnt, och så blir hon kär. Fick sådan lust att åka till rom och Bali, so beautiful. Men det var en riktig feel-good bio så på kvällen känd jag mig superglad.

Inte på morgonen längre nog, det var mörkt, och grått och ruskit och jag var så trött. Så efter skolan kom jag hem och sov i fyra timmar, vilket nog hjälpte! Så lagade vi otroligt god coucoussallad och nu tittar jag på Harry Potter 1an. Jag kan inte fatta att det är så länge sen filmen kom ut. Skådisarna är så smååå, och vi var så små när filmen kom ut. Seriöst, när hann vi bli såhär gamla??? Please tell me... Väntar nu så på att sista filmen ska komma ut, November yayyy, haha jag är lite av ett Harry Potter fan. Saknar den känslan när man var yngre och väntade i år på att den nya boken skulle komma ut. Saknar den känslan, har inte blivit så inne i en bok på länge. Men nu fortsätter filmen, godnatt alla!!!








De var så småååå, jämfört med nu. Speciellt Emma Watson har blivit jättevacker!!


 

VÄNTAAAR!!!!

 

Här är trailern. I'm so excited, bara en månad kvaar yayyy!!

http://www.youtube.com/watch?v=_EC2tmFVNNE

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0