Back on track......

Usch vilken dålig bloggerska jag varit det senaste, um, halvåret.... Tiden går bara så sjukt fort och jag hänger inte med!!!!! I och för sig har jag ju nog orsaker varför jag inte skrivit but it's not an excuse!!! Min dator har inte fungerat sedan augusti, men jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit fixa det, men nu har jag ÄNTLIGEN lyckats fixa det. Så har man ju också kämpat sig igenom en period med sju kurser och tre studentskrivningar, och ännu jobb därpå. Somehow I am still alive, och dessutom har allt gått så bra! :)

Så nu är allt frid och fröjd, förutom det att det är kallt, och det snöade idag. Och jag är sjuk!!! Jag hatar att vara sjuk, och har varit sjuk i snart två veckor. Skulle så småningom kunna gå över, right????? Jag vill fara o träna... Men enough about that, jag har massa att berätta om eftersom jag inte skrivit på så länge, måste skriva ett inlägg om sommarens höjdpunkter (MALLORCA) och lite om hur hösten börjat so far. Tyvärr har min höst handlat mest om att plugga, träna, jobba och sova (not so very interesting let me tell you) men lite finns det ju alltid.

Nu väntar jag mest på torsdag. Då åker jag till MADRID. Där ska jag träffa min bästa väninna från mitt utbytesår (hon var också utbyteselev) och vi ska shoppa, äta gott och festa och såklart spana in lite snygga hombres. Det har blivit mycket Spanien för mig på sistone men det är väl helt bra por que tengo que practicar mi espanol :D Det ska bli roligt, och dessutom är det lite varmare....

Men i väntan på torsdagen ska jag imorgon till Cheap Wednesday - en ungdoms överlevnadsguide, en event där man får höra om sparande, och hur man fyndar kläder och sånt. Dessutom ska ja föra in massa kläder som kan bytas ut, mitt skåp är för fullt. Men det ska bli kul. Så ska jag också lite göra ändringar i rummet, måste ta before and after picture (men kanske städa lite först). Jag måst ju också köpa mera minneskort till kameran, måste börja ta bilder igen, it's been too loooong!

När det nu ändå är höst så ska vi inte deppa, utan tänka på dt positiva (speciellt då man vaknar i kolmörker), höst fashion och inspiration. Tänk läderhandskar, stora halsdukar (köpte just en underbar svart från H&M killarnas avdelning), stora mysiga tröjor, stövlar! I like! En poncho är också något jag tänkte köpa..... och en vit kappa och en (fusk)pälsmössa och......












Dethär ska jag ha på penkkis :)






Nu ska jag lyssna på Roxette. Puss <3

Kommentarer
Postat av: jenny

Oj tack :)! Kiva å höra! Good to have you back on track! Yeeap ja måst ta tag i de nu.. :D oivoi dehär skoljobbe tar aldrig slut

2010-10-12 @ 21:48:07
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0