Twin Day!!

Idag hade vi tvillingdag, twin day i skolan... Tyvärr var det inte så många som hade klätt upp sig men better luck next time. Men några stylish twins hade vi nog ändå...


Foton av Minna: http://minnas.webblogg.se 

Annars har det varit ganska sköna dagar. Har varit på tappotreenit, och sett på tv och talat med min bästa vän  från USA, hade inte talat med henn in forever, så det var helt härligt att få höra hennes röst! Imorgon är det kalas, jejjj, men vi får hoppas att människorna klarar sig hit helskinnade, det är nämligen halt för i morse när jag vaknade såg det ut såhär ute, welcome winter wonderland!!!!





Imorgon blir en spännande start på ett super veckosluut, för vi får studentexamensresultaten, sen blir det tre fester i rad. Til' then.....

PS: I'm in love with Kate Middleton's engagement dress. Eller egentligen hela hennes outfit, härlig klänning, fint skuren, klassiska skor (vill ha), kunglig färg, perfect fit - perfection. Vill ha en likadan, vet nån vems klänning det är, säkert en brittisk designer....




Beautiful Kate, de är ett vackert par! Hoppas de blir ett lyckligt också i fortsättningen...


Kommentarer
Postat av: caroline

härligt att du har börjat blogga igen oftare! fortsätt med det! men vart har dagens outfits försvunnit?

2010-11-20 @ 15:44:14
Postat av: minna

aha, varsågod bara? :D

2010-11-22 @ 12:29:22
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: Christa

Haha, jaa det är nog roligt att blogga men det tar ändå tid och lätt glömmer man också. Jag brukar alltid fota dagens outfit på morgonen men eftersom jag är så sen varje morgon (jag är säkert känd för det i min klass) så har jag inte hunnit. Måste försöka göra det efter skolan istället :)



Och Minna herreguud sori ja sku sätta din bloggadress o sätta att fotona va dina, soriii ja glömde de, men ja ändrar de nuuu!!!

2010-11-25 @ 16:31:24
URL: http://stilissima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0