Spin that record, babe...

På lördagen skulle vi ha en till hemmakväll men Rosa ringde och fick mig övertalad att våga mig ut i iskylan. Så vi for till stan och Humlegården , och efter det skulle vi till Casa. Men där var nästan inga bekanta så vi for lite över ett. Min kavaj blev där så måste försöka få tag på den på nåt sätt!!! På söndag hade vi första adventsmiddag med pepparsås och kött, och gudomligt god kladdkaka till efterrätt. Jag har nu haft otrolig tur med min provvecka, så jag har inte skola förrän på torsdag.

Fem dagars veckoslut halleluja! Igår har jag varit på JustDance timme och det var helt superskoj, det är härligt att träna så man int ens märker att tiden går. Dessutom hittade jag äntligen min Everest vinterjacka, goodbye huttrande... Nu måste jag ta och ringa till bilskolan för andra skedet, göra några uppköp, träna och fixa lite med job&school applications... interesting, busy day. Puss&kram!!!


             

Röd eller Svart, that is the question, för nu har jag båda... Vad tycker ni?




Världens godaste recept ---> Världens godaste kaka!!!













Kommentarer
Postat av: Alice

Resepr!

2012-07-31 @ 15:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0