Home Sweet Home....

Njaaaa, inte den här gången, saknar Stockholm redan - dit vill jag nog flytta!!! Vi hade en otroligt relaxing resa med mamma, åt gott, shoppade och så vidare... Vi hade presentkort till en Deluxe hytt på Silja Line och den va otrolit stor och fin jämfört med de andra!!! Vi åt på El Capitain ena vägen och buffet på andra. I Stockholm hittade jag en härlig klänning på BikBok och så Gossip Girl säsong tre, jaaa nu vill jag hem o se! Dessutom träffade jag J och vi gick omkring på stan och pratade och åt en brownie... Mysigt det som då inte var så mysigt var vädret - oh my god säger jag bara. Har inte på länge upplevt sådant! Fy säger jag... vind 20 m/s slask och vått... usch!!! Nu är allt bara grått och fult!!!

Det som då lite piggar upp vardagen är nu min gg, och det att vi ska på ystävänmyynti med Bellis :) Ska minnsann fylla på min make-up bag, jaaa!!!!Och så step med Elina på kvällen!! See you tomorrow!





Hotties!!! I can't believe att jag sett dem i verkligheten och talat med Blake!



Ni vet känslan efter ett bra träningspass - priceless!



BikBok hade härliga julklänningar - check them out!

www.bikbok.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0