Henri Lloyd gav mig böter.....

Idag hade vi bakdag i skolan men ganska få hade bakat, synd! Efter tredje timmen skippade vi skolan och åkte för att leta efter Loreal ystävämyynti, men dn var tydligen först om en vecka, whoops. Nååå inga problem, vi åkte till Henry Lloyd istället och måste verkligen rekommender dem. Allt var så billigt jämfört med normala pris. Jackor för 100e, cardigans och tröjor för 40e,  huppare för 50e, accessoarer för 10e, seglingsskor för 50e (men d fanns inte min storlek tyvärr). Köpte en v-neck, en kofta och en regnjacka :) superfina men nu består min plånbok av ett stort hål... ojdå!

När jag kom tillbaka till bilen så väntade en trevlig överraskning.... Parkeringsböter - great!!!! Lapplisor är så onödiga, om jag skulle ha farit tio minuter tidigare skulle jag ha kommit undan. Nå, man ska väl parkera rätt, men störande ändå! Nu har jag gått igenom betalningar för kryssningen, 30 fattas ännu... Nu ska ja på zumbaaa och sedan till stan med bilen... Sen kväll ikväll men kanske jag lyckas klämma in lite gossip girl senare?!?!?

 




Jag får sån sommarkänsla av denhär bilden!!! Segling och sol :)

 

Min jacka e lite liknande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0