Dear Santa...

Nu när julen närmar sig så har man ju börjat tänka på allt som har med julen att göra. Glögg, pepparkakor, pulkkabacke, risgrynsgröt och Lucia. Och julklappar förstås. I år tänkte jag försöka undvika julshoppingstressen och faktiskt bara köpa julklappar åt min närmaste, familjen och två vänner. Själv önskar jag för det mesta bara att få sova och spend quality time här hemma. Men då man kommer till materialistiska saker så önskar jag Grey's Anatomy Season 6, presentkort för bio eller akademen, en kamera och eftersom jag så småningom ska flytta hemifrån så skulle inredningssaker passa sig!!!

Dessutom tänkte jag ge mig själv en egen klapp, en massage och ansiktsbehandling, som jag redan nu väntar på... En resa och Mulberry Bayswater skulle också vara trevligt men det kanske blir lite overkill haha :) Nej, men ifall mamma inte skulle vara allergisk så skulle jag villa ha en pomeranian. Vi såg en, Hugo, på terminalen för Silja Line och den var så härlig. Jag ville bara ta hem honom! Så kramgod och fluffig.....


Åh vad söta...

 

 

 

Den snyggaste väskan!

 

 

Vad önskar ni att julgubben hämtar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0