My life is perfect!

Eller så känns det nu i alla fall. Vädret är perfekt, jag har härliga vänner, och roligt nästan hela tiden! Så ska det också vara. På torsdag och fredag blev det lite mera solande och så hade jag jobb på kvällen. Efter jobbet for vi med Rosa till Crush och sedan därifrån till Circus, där vi hade en otroligt random, men skitkul kväll. Så ungefär fyra på morgonen gick jag hem till pappa, i värmen. Jag hann sova ungefär tre timmar innan jag skulle till jobbet igen, så man var nog litet trött idag. Vi for till en bra italiensk restaurang, Il Siciliano, på Alexandersgatan och äta med pappa, jag rekommenderar!!! Efter vår dinner, träffade jag igen Rosa snabbt men nu blir det nog tidig kväll - I am so tiiired!!!¨




Min solbränna kan jag tacka dessa för!



Circus



Pasta

Kommentarer
Postat av: Salla

Noi Hawaian tropicit on niin hyviä ! Paitsi ne on aika sotkusia :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0