Hello sunshine!

Usch jag har inte skrivit på en evighet, ber om ursäkt haha... Det har bara varit så fint att jag inte kunnat sätta mig framför en dator, det skulle ju vara en skymf mot sommaren som äntligen är här. 25 grader hela veckoslutet och det ser inte ut att ta slut, hääärligt!

På torsdag var det allts Kristi himmelsfärdsdag och vi öppnade grillsäsongen, yummm.. På fredag hade jag jobb som verkligen inte var så kul när det var soligt och hett ute men som tur började jag först klockan fyra så Rosa kom till oss och vi solade oss lite, okej mycket! Efter jobbet hann jag snabbt köra hem och så for vi ut, hade min nya härliga romper från H&M.

Vi bestämde oss för att fara till Herkku och det var skitroligt... Vi dansade hela natten och inte förrän fyra kom jag hem. Och det var ännu varmt. Otrolit! På lördag hade jag jobb, igen, just min tur men efter att jag slutat klockan sex for vi till Henry's och satt på terassen i två timmar med Rosa. Vi konstaterade att hela Finland blir annorlunda med det här vädret. Alla vinkar till varandra, pratar med främlingar, stannar och kollar på street art etc. This is the Finland I like...

Idag har det varit en chill dag, låg bara i solen och sov, och har till och med blivit ganska brun, hurray!!! Men nu är det skola om några timmar, blä. Vill inte sitta inlåst i en skola när fåglarna sjunger och man kan njuta av härligt väder, som hopperligen fortsätter hela sommare. Please? Bra, tack! Här är veckoslutet i bilder!









 

 

 

 

LOVE SUMMER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0