Fashion Inspiration: Emma Watson

Jag har varit ett hardcore Harry Potter fan för några år sedan, och jag gillar det ännu. Så det är roligt och se hur skådespelarna har vuxit upp med oss. Själv är jag ett år yngre än Emma och det känns så otroligt länge sen första filmen kom ut. Och det syns. Nu har Emma börjat klä sig jättesnyggt och typiskt brittiskt, med färgar som passar det regniga vädret och den bleka hyn, det vill säga passligt för oss i Norden! Jag älskar Emmas klänningar och fast hon till vardagen klär sig mer bekvämt ser det ändå snyggt ut. Imorgon skriver jag om en annan brittisk modetjej, nämligen Alexa Chung som fått en härlig Mulberry väska nämnd efter sig själv, men nu bilder på Emma, först en liten förr/nu bild!




Och här är de härliga klänningarna - I want!!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elleen

ooh i love emma!:) ja har själv laga den, collage;)

2010-05-05 @ 15:26:25
URL: http://ellns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0