Ett L och en fantastisk dag!!!!

Hela dagen började så otroligt bra idag redan i skolan. Jag gick in till kansliet för att få mina studentexamens resultat från engelskan och jag fick ett L. Hurrraaaa!!! Mina poäng hade stigit med 8 poäng så slutligen fick jag 281 poäng, och 97/99 i essän. Så det var inte helt dåligt att få 15 poäng över gränsen!!!! Efter skolan bar det av mot ELLE tidningens redaktion, där vi skulle filma redaktionen och fråga modereportern lite frågor om hennes jobb. Det var jätte intressant att få svar på våra frågor och att höra lite om detta yrke, som intresserar mig ganska mycket faktiskt. Vi fick också goodie bags, med en stranväska, en partyväska, en penna, en nyckelring, ett anteckiningsblock och det nyast ELLE numret! Tack!

Efter besöket på redaktionen fick vi ännu följa med reportern till PR-byrån SPALT där vi fick se deras showroom, med märken som Lancel, Ted Baker, Odd Molly och Levi's, och ägaren. Det var jätteroligt där också och ett jobb inom PR skulle ju inte heller vara helt fel....  Det lät i alla fall ganska roligt och intressant!

Efter Pr besöket var vi färdiga och flickorna for hem medan jag blev i stan och väntade på Hani. Vi gick och äta till Pasta la Vista, en italiensk restaurang i Kampen, där maten var supergod, rekommenderar det verkligen, hönssalladen var så god! Lite senare kom Rosa med och vi gick och kollade på Prince of Persia. Filmen var bra, spännande ocg riktit underhållande, och Jake Gyllenhaal var skitsnygg så efter bion hade vi alla en lite kändis crush. Han är ju min future husband alltså, haha... Lucky Gemma Arterton. Men jag rekommenderar alltså filmen nog, den var super. Men nu måste jag vända mig tillbaka till min matematikbok, prov imorgon. Fuuuuun.... not! Men gonatt till er alla!













 



Nice arms.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi, I really like your style ang blogg and i hope that you had a bit more "dagens outfits"

2010-07-05 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0