Dagens Outfit!

Idag ville jag ha en stark färg och jag hittade äntligen en ljuvlig blå kjol som genast kom i användning! Trots att det var iskallt hade jag min läderjacka och frös nog lite men vill man vara fin får man lida pin! Älskar min blå kjol, den sitter perfekt!

Inspiration:



Dagens Outfit:





Kjol: H&M
Läderjacka: H&M
Top: Gina Tricot
Smycke: Gina Tricot
Cardigan: Zara
Skor: Urban Outfitters


Det är något fel med min kamera, antingen tar den för mörka bilder eller så är det suddiga, måste få det fixat!


Kommentarer
Postat av: Belli

Jamen faen! Har vi likadana kjolar nu i både blått o svart :D:D

2010-05-04 @ 22:35:57
Postat av: Christa

Jahhh det har vi my darling :D

2010-05-05 @ 22:40:47
URL: http://stilissima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0