Dagens Fashion Inspiration: Nautical Trend

Jag älskar the nautical trend, sailorstilen... Jag vet att den kommer varje sommar, nu igen, men jag blir inte bara trött på den. Det är så stilrent, så snygga färger, bara så snyggt. Älskar ränder, ankare, vitt, rött, blått, seglarskor, precis allt! Så inte undra på att otroligt många av mina sommaroutfits är inspirerade just av sailor, eller nautical trends. Dagens outfit är också inspirerad av nautical... Dessutom älskar jag seglarstilen på killar, very hot! Det är en favorit i repris, något man inte kan bli trött på. Nu längtar jag bara till sommaren, sol och härliga seglatser... Skepp ohoj!

 

Redan som liten var jag en mini-sailor och hade en klänning som liknar denna!




Blair från Gossip Girl

 



Love this guys!



Kommentarer
Postat av: Jelli

vart tusan hittar man en sån där lite söt sjömansklänning till barn som den vita du lagt upp?! Bara älskar den!! :)

2012-06-06 @ 21:16:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0