For Bella.....

Förlåt, förlåt, förlåååt.... Jag har inte skrivit på en evigheeet, men jag har faktiskt en orska till det. Jah ahr levt i ett provhelvete i en vecka nu och jobbat och haft en massa för mig och helt enkelt inte haft tid. Min vecka har gått åt till provläsning, bokläsning, träning och jobb... Och nästan inget annat. Men nu sa Bella att jag måste skärpa mig, so I will. För en vecka sen började det med mattaprov på tisdag och det gick nog ganska otroligt dåligt... Sedan skulle vi redigera vår studiehandledningsfilm och jag började läsa på Sinuhe, Egyptiläinen. På torsdag hann jag ändå med lite annat. Jag tränade med en personal trainer (rekommenderar), och fick en facial. Det var så otroligt härligt att bara ligga och bli ompysslad av någon annan. Min hy blev dessutom mycket bättre. Efteråt hann jag till och med träffa Bella lite och ta en kaffekopp, före jag återgick till mina franskaböcker.

På fredag efter franskaprovet skulle jag delta i en tävling där man skulle hitta ett par Loubutin-skor i ett shoppingcenter, och man skulle ha haft helt bra möjligheter, eftersom ingen var där.. Men en tant på sextio år hittade dom typ framför näsan på mig... Hon såg inte ens ut som hon skulle använda dom.... LIFE IS UNFAIR...
Så jag drog mig till jobbet men hade i alla fall en trevlig kväll på Cantina West med Bella. Vi lekte med Sombreros, åt nachos och tortilla och blev uppraggade av två mexicanos :) Haha.

På lördag jobbade jag igen, seriöst jag gör inget annat nuförtiden, och efter jobbet hade vi vårfest med kollegerna. Vi for hem till en av oss och hade Girls' Night och fixade och lagade oss tillsammans, dessutom fick alla en manikyr, pedikyr, eller facial. Själv fick jag en manikyr. Senare på kvällen, då alla hunnit bli lite glada i hatten efter mycket god bål, begav vi oss till Circus, där vi hade ett bord i ett karaoke rum och ett bord i VIPen. Vi sjöng karaoke (ABBA) så att vi inte hade någon röst kvar på söndag, dansade hela natten och hade superkuul. Det hade många andra tydligen också, haha, du vet vad jag talar om. Klockan fem kom jag hem äntligen och sov i några timmar tills det var dags att vakna till Sinuhe, lovely. Den dagen gick åt till att läsa och det samma med igår, fast Sinuhe byttes ut till spanska. Igår hade jag också jobb, liksom idag, och imorgon. Men nu är i alla fall skolarbetet slut för i sommar och jag ser bara freeeeedom, och lata dagar i solen!!!!!

Här är veckan i bilder:













 



Bilder på vår partykväll kommer senare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0