Season's Greetings...

Jaaaaaaa!!!! Jag hittade sladden :) så här får ni lite bilder i juletider...


Först var det stoooora 18-års pippalon som gällde på Casa.


Eva slog två trender i en smäll, ett stort leende och enormt halsband, som var jättefint!

 

Vi satt vid gamylbordet, haha...

 

De gick hårt till, som ni ser...

 

Så blev det dags för after-ski party och jag rockade loss i min mammas underbara 80-tals jacka från O'Neill, vi hade en dunder kväll så tack Sara!






 

 

Den fantastiska jackan...

 

Hej Sara :)


Dagen efter blev det lite julfestande, men då blev kameran tyvärr hemma, och så han det renn bli jul med paketer, pepparkakshus, och julgran och tomtenissar......




Mina pakeeeet


Mitt pepparkakshus, har ja int dekorerat fint?? Eller okej, delarna av ett hus, det ser ännu ut så här men kanske vi hinner till nästa jul, eller va tror ni???

 

 

Tomtesyskon...


Efter julen blev det genast dags för en till fest, juldagens fest, och jag lyckades åstadkomma hela två foton, jag måste ju skärpa mig med det här fotandet, det här går ju inte för sig men vad kan jag säga. Ibland har man så roligt attt man glömmer något som heter kamera, och det här var definitivt en sådan kväll, med dans hela natten lång, och tilataxi hem klockan fem.... I väntan på nästa fest, nyår imorgon!








xoxo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0