Greek goddess!!!

Jag älskar grekiskt inspirerade klänningar. De är så fina. Så trots att det är vinter så använder jag dem, så som på fredag. Denna var en high street variant från Gina, som var så billig som 25 euro!





Lördagen fortsatte vårt partyweekend och vi for till Humlegården med några tjejer. Den här gången var jag ändå med bil... Det blev också en sen kväll, med mycket dans och skoj. Dessutom träffade jag människor som jag inte sett på jättelänge, det var super att catcha up... Batterierna i min kamera tog tyvärr slut så det blev inga bilder från den kvällen, bilderna från fredag har jag också dessutom Veera att tacka för.

Igår hade vi julfest med jobbet. Först åt vi gott på Atabar, jag åt spett med grillade grönsaker och banana split till efterrätt, och gott vin till det förstås. Från restaurangen fortsatte vi till Tivoli och jag måste nog säga att det är alltid lika roligt med kollegerna. Dansgolvet blir nog mycket besökt kan jag säga... Det var trevligt att får lära känna Ginatjejerna lite mer också, mera sånt tack!!! Så det var inte igen före på småtimmarna som man kom in genom dörren men nu efter en lång natts sömn så känner man sig riktit uppvilad! Måste ladda upp bilder från igår snart... Idag är det förresten vår självständighetsdag så det blir pulkkabacke, god mat och slottsbal på TV. Grattis Finland!!!!


Förra vintern...

 




GLAD SJÄLVSTÄNDIGHETSDAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0