Grattis Ninni & Martin

Alltså vilket veckoslut det har varit..... Jag är helt slut. På fredagen hade jag andra skedet av bilskolan och fick åha iväg till halkbanan.... Trots att det var en lång dag så gick tiden ganska fort för det var helt roligt!!!! På kvällen åkte jag iväg till Ninni för att fira hennes studentmössa, och äta lite god mat förstås... Och kaka (som var gudomligt god förresten). Från Ninni fortsatte färden till Motellet där vi träffade alla bekanta och Martin som också var färsk student. Grattis massor ännu till er båda! Och vilken fest säger jag. Vi dansade till fem på natten, drack goda coctails, minglade och skrattade. Musiken var super och sällskapet också. Det blev en lååång kväll!!!!




Våra överlärda studenter :)




KAKORNA!!!!






Mon outfit: dress - GinaTricot, shoes - Zara, purse - Pieces














GRATTTIS NINNI!!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0