Firework....

Jag är sååå trött efter veckoslutet. Vårt after ski party på fredag var helt galet lyckad ock klockan var närmare sju när jag vände om nyckeln i låset. Kvällen började på Fanny och fortsatte på Humlegården. Jag hade på min mammas gamla 80's O'Neill skidjacka,och fick till och med komplimanger för den, ser man på - jag hade en cool mamma i tiderna. På lördagen var det julfest på Casa, också en lyckad kväll, med mycket dans på ett fullpackat dansgolv, jag tror jag aldrig har stått lika mycket i kö som på lördag. Igår var jag och hälsa på J som är hemkommen från Stockholm för en vecka och vi snackade skit till kl 2. Så nu lockar nog sängen, men tyvärr har jag mattaprov imorron sooo no sleep for me. Ska försöka få upp bilder från vs imorgon... Men in the meantime, här är en liten kysely som min jobbkompis skickade mig:


Tre namn jag kallas för

- Christa
- Kika eller Kiki
- Kiksu 


Tre ställen jag bott i

- Esbo
- San Diego
- Åbo (men jag flyttade när jag var 2 så no memories tyvärr)



Vilket lockar mer????? Take a wild guess!





Laguna Beach




Esbo


Tre TV-program jag ser på

- Gossip Girl
- Grey's Anatomy
- Mentalist

Tre saker jag gillar att göra

- Vara med kmpisar och familj
- Laga mat
- SOVA


Tre länder jag besökt

- USA
- Thailand
- Spanien



Mallorca med tjejerna -----> saaaaknar





Tre färger jag gillar

- Röd
- Blå
- Svart och vit (ojj de ble 4)


Tre webbsidor jag ofta besöker

- Facebook (som säkert hela resten av världen)
- Yahoo
- www.asos.com


Tre vänner som skulle kunna skriva denna kysely i sin blogg (så får ni nåt att skriva om, helt gratis :D

- Linn
- Jenny
- Ellen


Tre saker jag väntar på

- SOMMAR
- Studenten
- Studielivet och flytt


Take me back toooo




- Tortilla
- Sommarmaaaat
- Irtokarkki

Något jag alltid har med mig

- Läppomada
- Tefelonen
- Vattenflaska o tuggummi


Tack o hej leverpastej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0