Another busy week...

Veckorna rent ut sagt flyger iväg. Och idag är det exakt en vacka till jul. Förra veckoslutet tog jag det ganska lugnt, vi var bara på en födelsedagfest på fredag, och det var skönt att lite bara vara för sig själv. På måndag åkte vi iväg till Stockholm på kryssning med familjen och väl framme så hade jag ett möte med studiehandledaren på Handelshögskolan. det var roligt att se skolan som jag hoppas studera i nästa höst! Efter det gick vi omkring stan, shoppade och såg julmarknaden i gamla stan, den va så vacker. Och till sist gick vi på bio, som för första gången i mitt liv gick av mitt under filmen.... snopet, men vi fick fribiljetter iaf!

På onsdag hade jag hela dagen för julshopping med Bella, men i stan hittade jag inte en endaste en klapp. Men jag fortsatte till Omppu och hittade nästan åt alla något. Nu är det bara momi, bella och pappa som ännu behöver en present. Får bli en uppgift till nästa vecka. Gosh, ja e sent ute igen som vanligt... Igår hade vi julfest i skolan, med Illegala, glögg, pepparkakor och dans och en konsert. Vi fick se några jättefina sångare/sångerskor, och kanske några.... inte så fina.  Nu blir det igen ett partyveckoslut, med en födisfest idag med AfterSki tema, haha det kommer bli så kuuuul. Måste fota min 80s outfit sen. Violett/Pink jacka, moonboots, pälsmössa och skidglasögon. Rock iiit!! Imorgon är det en stor julfest som vi planerar gå på.. Snart e de jullov, och jobb! Men jul :D Vad ska ni göra på jullovet???


Snart är det jul!!!





Haha Stitch.....





Men före det, don't forget...





Vi ses på APRÈS SKI!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0