Shoes, shoes and more shoes!!!!!

Idag har varit en riktigt bra dag, tecken på att sommaren är på väg finns överallt och idag var himlen totalt blå. Woohooo!!! Jag hade sovmorgon och sov till 12 vilket var skönt och sedan bar det av till skolan på en timme. Efter det drog jag mig själv till gymmet och tränade i en och en halv timme - beach 2010, här kommer jag. Så hade jag lite tid för att vara ute på terassen också - HÄRLIGT! Så här fint såg det ut på vår gård:





Efter att jag kommit in började jag ta fram mina sommarskor och då förstod jag att jag har litet för mycket skor efter att jag köpt ca 10 par de senaste två månaderna. Shoppinggalen jag??? Nejjj, det säger ni väl inte! Så nu borde jag typ sälja några eftersom de inte får plats i mitt skåp. Men vilka ska jag välja, jag älskar ju alla mina skor. Help wanted, please.... Här är en bild på dem, vilka är snyggast och vilka ska bort??? Vad tycker ni?




Svårt val??? Absolut, men nu ska jag fortsätta min kväll med att koncentrera mig på något annat, det vill säga detta:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0