Dagens Outfit och lite shopping!!!!

Idag hade jag lite rock-chick feeling. Det är äntligen så varmt att man kan dra fram läderjackan, som är ett kap för 40 euro från Hennes&Mauritz! Så har jag en svart kjol och en lös v-neck t-shirt och höga svarta mocka stövlar. Och min kära McQueen scarf såklart. Dödsskallar kan ju vara riktigt snyggt. Men kände mig i alla fall passligt svart till det gråa vädret idag! Inspirationen var ju förstås Sienna Millers vardagsstil!




Läderjacka: H&M
Kjol: H&M
V-neck: Gina Tricot
Smycke: Gina Tricot
Cardigan: Uniqlo
Skor: Urban Outfitters
Scarf: Alexander McQueen


Så hann jag ju med lite shopping idag också ock är riktigt nöjd med vad jag hittade - här är dagens saldo!

 











Kavaj: Lindex
Kjol: Lindex
Blommig kjol: Gina Tricot
Smyckken: Gina Tricot
Spetsbody: Gina Tricot
Romper: H&M
Bikini: H&M
Lacktights: Gina Tricot
 

Härliga saker hittade jag men jag skulle ännu vilja ha det här:





Och de här skorna från Manolo Blahnik som jag gått och förälskat mig i!



Jaaa, drömma kan man alltid!!!!




Kommentarer
Postat av: Elleen

ooh juvliga kläder! me want:) ja veet int, tycker kanske lite mer om denhär sidan. de e ens spetsbody.urgammal från lindex;)

2010-04-30 @ 07:20:56
URL: http://ellns.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej :)! Kiva att du å ha börja pånytt, ja kolla också in på din andra blogg, fina båda två! Tackar! Ju de nog jättekiva att vi sist och slutligen e så många som bloggar de roligt att följa med :)

2010-04-30 @ 07:21:21
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: linn

Aah, okej. Jo ja ska göra de, mycke roligare att skriva om man märker att folk läser :) Jag e personlig assistent för en handikappad två kvällar i veckan. tacktacktack, ha en super vappen, kram!

2010-04-30 @ 07:39:15
URL: http://lieenaas.blogg.se/
Postat av: jasu

nice...snygga inlägg men ja hjälper dig med layouten när jg kommer till finland...vi kna gå ut o fotografera med min kamera o göra en riktigt personlig i snygg header åt dig!!! puss!<3

2010-05-02 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0