Dagens Outfit

Idag tog jag inspiration av Lauren Conrads flickiga stil och så är jag helt förälskad i prickar, som lär bli en stor trend nu i sommar. Lite mix med modern och 50-tal. På den har jag en stor Boyfriend-kavaj för att inte göra outfiten för söt. Stella McCartney designade ju Boyfriend-kavajen för sommaren 2009 men jag tror trenden håller i sig, det ser ju snyggt ut på kvinnor också, till en klänning specellt. Ballerinorna är CHANEL-inspirerade men faktiskt ett av de bästa köpen jag gjort, de är nämligen från Primark i London och kostade BARA 6 pund!! Är de inte fina, nästan finare än riktiga Chanel, om jag får så säga. För övrigt kommer jag satsa på dessa trender för sommaren:

 

- Prickigt
- Blommor
- Sailor (Love it)
- Denim
- Starka färger
- Ballerinas (nästan lika fint som klackskor, men åh så sköna)

 
Vad satsar ni på?












 
Klänning: Dorothy Perkins (London)
Kavaj: Topshop
Ballerinas: Primark
Jacka: H&M
Solglasögon: Glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0