Ben&Jerry's

Cookie Dough, säkert en av världens godaste glassar, och mamma hade köpt en hel burk åt mej!! Det passade bra idag. Igår blev det alltså inte Santa Fé men nästan, det blev Cantina West, men god mat och mojitos blev det nog ändå... Tyvärr glömde jag min camera så måste vänta på att få låna lite bilder... Men CW är nog en kiva restaurang med supergod mat måst jag säga. Efter maten fortsatte fem av oss aderton!!!!! tjejer till Shakers på drinks. Det här e nog lite lame tjejer, vi sku ju fa ut och bara fem orka, ajajajaj! Men shakers var roligt, och drinkarna var amazing, ville ju köpa hela menyn...

Sedan var det ju lite krånglit och vakna men idag har varit en slö dag, det har regnat. Så det har blivit Prison Break för mig, och lite fixande med ABIbetalningar. håller på o riva håret av mig med allt ordnande och när ingen betalar i tid, hohhoh, som tur har man ett festveckoslut framför sig. Imorgon ska vi ha drinkkväll med utgång och på Lördagen Halloween/födisparteeey och jag har ingen aning vad jag ska klä ut mig till - ideer????


Polis a la Heidi Montag

 




Wonderwoman som Kim Kardashian


eller kanske bara.....





Lady Gaga - should be crazy enough???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0