Vi kastade oss i brunnen!

Veckoslutet fortsatte med fest! Jag vaknade supersent på lördag efter en lååång natt, åt snabbt lite brekkare och åkte iväg till Elixia på Zumba. Så kom jag hem och vi åt med familjen och så blev det dags att göra sig färdig för nästa fest. Kl sju kom vi till Fanny, och fick äntligen se hennes nya kämppä, som förresten e otrolit fin, ja tror vi alla fick lite fiilis att flytta hemifrån när vi såg det. Fint dekorerat, och stort... tom ett badkar, inte ens vi har ett badkar hemma...

Efter vår "hc-grundning" bar det av mot Svenska Natten på Brunnshuset. Alla bekanta var ju där som vanligt. Vi fick se en modeshow, och höra musik av The Doocs, JAG och Redrama. Och så fick vi coctailstickor och chips. Som tur, jag var vrålhungrig. Men det var en superkul kväll, vi dansade och härjade, fortsatte till Casa på jatkon, och hem kom vi inte före idag på morgonen. Men så går det ibland, ett härligt veckoslut har det i alla fall varit... Och det fortsätter, för imorgon ska jag till Sweeeden, Stockholm here I come!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0