Je suis désolée...


Förlåt att jag inte bloggat på en tid, hade fullt upp på veckoslutet och nu har vi provvecka, usch usch! Men det har varit några underbara dagar, bortsett snöstormen då.... På fredag hade jag tjejerna hos mig på lite fingerfood och snack före vi drog oss iväg mot stan.... Och kampens bowlinghall. Och faaan det var kul att bowla. Jag hade inte gjort det på två år och fast jag suger på att spela så var det superfun... Det roligaste skrattet fick vi då Ninni skulle demonstrera ett skrattretande kast/slag (vad kallas det????) och steg in på banan, och halkade på riktigt. I några sekunder såg hon ut som bambi på hal is, före hon föll pladask..... Efter bowlingen fortsatte vi till bion och såg Harry Potter. Den var så bra, speciellt Emma Watson, bäst av alla. Och Snape.... Alan Rickman is born to be evil... Störande att den sluta helt i mitten och man nu måste vänta till nästa sommar... too long!!!




Typiskt oss att bara fota maten, nam...









På lördag blev det större  fest ute på "landet" i Ingå med både killar och tjejer. Vi hade en skitrolig kväll med prat, spel och skratt. Senare på kvällen skulle vi ut på snöbollskrig men det blev aldrig av. Nååå, nästa gång. Men vi fick fina presenter och hade skoj så tack Karre för att du ordnade!!!




 

Söta fanny :)

 











 

 

 

 

På söndagen var det dags för släktkalas, ja hela veckoslutet var en stor fest... Det var som tur en liten tillställning för jag hade bara sovit ca fyra timmar. Den här veckan har varit ett enda studerande (erm, filmtittande) för vi har haft provvecka. Igår hade jag un examen de francais, idag historia och imorgon matte.... Nästa vecka samhällskunskap men sen är det dags för sista perioden i gymnasiet woohooo!!! Andra saker som ändrats under en vecka?!?! Vårt land har fått ett vitt snötäcke och jag har lärt mig att min bror tycker om att rocka loss i mina skor, med 10 cm klack! Nu matematik y=kx+b osv... lovely... Vi hörs imorgon!!!!










The view from my window......




Kommentarer
Postat av: jenny

Haha jaa'aa, han sku knappast ens reagera :D

2010-11-25 @ 21:27:45
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0