Dagens Fashion Inspiration: Alexa Chung

Jag älskar Alexa Chung. Älskar henne. Hon kan ha på sig de mest konstiga saker ever, men she looks so damn good. Jag vill också. Nu har hon dessutom fått en helt underbar Mulberry väska nämnd efter sig, den vill jag också ha! Hennes jackor, kjolar skjortor, klänningar.... Jag älskar allt. She is just cool, en av de tjejer som bara har DET! Men smakar det så kostar det, enligt rykten håller hon på att gå ner i personlig konkurs om hon fortsätter shoppa som hon gör! Men here she is, the lovely Alexa!






 

Se skorna = kärlek!

 







Skitsnygg trenchcoat, exakt en sån vill jag ha, Burberry. Kanske när jag e miljonär!

 

Detta är alltså den härliga Mulberry-väskan. Måste få den!

 

 

Nej tyvärr har jag inte råd med den men såg en härlig, lite billigare väska i tidningen, som ni får se då jag köpt den på fredag. Hoppas det finns i butiken ännu!


Kommentarer
Postat av: Challe

Kikaa! nu hitta jag äntligen din lilla blogg! Den e supersöt!:) me like!.. Hur hade ni d på motellet? Usch, va ja blev sur över att ja inte kunde följa med, jävla generalprov som ändå bara påminde mig om hu lite jag har läst... Men snart e de över o då kanske ja får mitt sociala liv tibax.. Kramkram!

2010-05-08 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0