Sjung om studentens lyckliga dag!

Inte för mig då alltså. Jag blir ju på grund av mitt utbytesår student först nästa år, så i år var det bara och se nästan alla mina kompisar få sin vita mössa. Dimissionen var nog så fin och några gånger kom nog en liten tår i ögat också. Jag hade ju fått ca 20 inbjudningar till olika fester men jag hann gå på ått, så helt bra var det enligt mig :) På kvällen lyckades jag sneak in på efterfesten på Casa, och där fortsatte festandet långt in på småtimmarna! Nu är det sköna sommardagar och lite jobb som gäller, ock härliga kväller i goda vänners lag på stranden, som ikväll.

 

Bilder på alla dessa veckor kommer när jag får min dator fixad, för den här tar inga bilder. Men jag försöker fixa det asap.

 

 


Kommentarer
Postat av: me

du uppdaterar aldrig! jag ska sluta läsa din blogg om du int uppdaterar! So not cool...du e int en fabulös bloggerska! Get your act together girl! :)

2010-08-02 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0