Back to School!

Så var då sommarlovet sluuut. Som ni säkert har märkt så har både jag och min dator haft sommarlov, eftersom vårt nät inte har fungerat juni-nu ungefär. Men nu är då sommaren redan slut. Det var en otroligt fin sommar, med härligt väder. För det mesta jobbade jag men vi hann nog med en vecka på Mallorca med 8 tjejer - GALET men den roligaste resan jag nånsin varit på, jag skriver mer om resan senare. Nu har då skolan satt igång och studentskrivningarna närmar sig - STRESS. Så den närmaste månaden blir det läsning, läsning och mer läsning för mig....

Men lite shopping ska man väl hinna med. Nu för hösten och vintern tänker jag satsa på mycket svart, läder, päls (fuskpäls OBS!), spets - en blandning av massa olika material och rött och blått som starka accentfärger. På fötterna??? Hööööga stövlar tack, med hög klack.  Nästa vecka ska jag gå på höstshoppingtur, resultatet får vi se om några dagar. Men nu på veckoslutet blir det fest, och mer fest. Ciao until tomorrow och här är lite sneakpeeks av FALL2010 enligt mig...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0