Dagens Fashion Inspiration: Whitney Port och Olivia Palermo

The City, en spinoff av The Hills är en till härlig New York fashion serie, med lite edgier looks än Gossip Girl och Sex and the City, mina två favoritprogram. Serien handlar ju om Whitney Port som flyttade till New York City från LA och nu jobbar för DvF, Dian von Furstenberg. Nu har Whitney dessutom börjat designa en egen kollektion, Whitney Eve, som har jättesöta klänningar. Jag älskar Whitney's blommiga kjolar, stora kavajer, färggranna jeans och mönstrade stumpbyxor, men det är nog ofta som jag inte kan bestämma mig vem som är coolare - Whit eller Olivia Palermo, som jag kommer skriva mer om senare. Vad tycker ni??






Whitney







Olivia:



Älskar både hennes och Johannes Huebls kläder, killar ta modell :)






Love, love, LOVE the shoes - vill ha!







SNYGGT! Killen också!

Jag måste nog säga att jag älskar bådas stil men Olivia är nog kanske ett strå vassare, vill ha alla hennes kläder genast när jag ser dem - love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Christa du har föööör mycke tiiid! i wish i could be doing this right nowww men ja sitter i starbucks o skriver enkku research essay!

IM IN LOVE WITH OLIVIA. HON E PERFEKT. JUST SO U KNOW.

2010-04-30 @ 23:35:43
Postat av: Belli

Hej, detta är din stalker Bella! Ja undrar hu flickorna hålls o stå på sina ben när dom e så smala:O Men Olivia e min favorit! Fast hon e total bitch:D I guess you just can't have it all!

2010-05-01 @ 04:38:30
Postat av: Christa

Hahah Dansku, d e jätterooligt men ja borde nog skriva fina essay - går int så bra. I love Olivia nog också.. Jejjj Bebbe snart e du hääär :) miss you boooth!!!

2010-05-01 @ 10:58:57
URL: http://stilissima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0