Flowerpower and babies!

Nu är då alltså vappen firad, med en härlig sillis hos Hanna med god mat, trevligt sällskap och t.o.m. lite sol! På kvällen for vi alla till Allu och hade en riktit rolig kväll också, fast alla var nog lite dagen efter... Så det blev en tidig kväll! Idag har jag varit riktigt duktig och tränat, gjort skolarbeten. Nu såhär till vårens ära har jag blivit helt kär i blommigt och det satsade jag på både igår och idag - här är lördagens och söndagens outfit!





Klänning: Forever21
Cardigan: Gina Tricot
Jacka: H&M
Skor: Primark
Bälte: Pieces
Smycke: Gina Tricot



Klänning: Gina Tricot
Solglasögon: Ray Ban

Så var vi också idag och hälsade på min nya småkusin som föddes på vappen, och är två dagar gammal. Hon var så otrolit liten och söt, föräldrarna var riktigt stolta. Så nu har jag fått en flicka att klä upp och leka stylist till. Hon kommer bli en babyfashionista. GANTbaby, H&Mbaby, babyGAP - here I come, nu har jag nån annan att shoppa för, en megasöööt flicka.



 

Can't wait to see her again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0