Sommar och sol? - Nej men det är vår i alla fall!




Nu känns det äntligen som om våren är här. Våren, början på en ny tid är ett perfekt tillfälle att börja blogga. Isarna har smultit, snön är gone och flyttfåglarna är tillbaka. Solen värmer och idag var vinden för första gången på länge (för länge) varm. Det märks att nedräkningen till sommaren har börjat. Motivationen för skolan ligger för tillfället på noll, och korridorerna och klasserna är otroligt tråkiga, bara sommarlovet ändå skulle börja! Men, det är bara 38 dagar kvar, och det borde gå snabbt, kan man hoppas åtminstone. Men tills dess, kan jag koncentrera mig på bloggen.




Jag heter Christa och är 18 år gammal. Jag går på tvåan i gymnasiet efter ett år som utbyteselev i San Diego, California, och bor nu i Helsingfors, Finland. Mina intressen är mode, sång, segling och shopping (det kan in my case nästan kallas en hobby). Dessutom älskar jag att vara med mina kompisar, att gå ute på stan och festa, samt att njuta av solen utomhus då den visar sig. På sommaren ska jag bara njuta av friheten, att bara få sova och inte ta något ansvar för skolan. Men jobba ska jag nog, nästan under hela sommaren, vilket nog är nödvändigt för att jag ska kunna tillfredställa mitt shoppingbehov!

Vad har ni för sommarplaner????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0