Dagens Fashion Inspiration: Sienna Miller

Love, love, love Sienna Miller. Jag bara älskar hennes kläder. Hennes stil är så mångsidig att den inte kan klassas som en, då hon har allt från boho-chic till rock till glam. Men allt ser snyggt ut på henne. Bäst har jag hittills tyckt om hennes guldklänning från Burberry som ser ut så här:




Trots att hon klär sig otroligt snyggt till fest så är det ändå hennes vardagsstil som är så cool. Den ser jättebekväm ut och kan anvädas var som helst, och det är den stilen jag älskar:







Okej, okej - de här klänningarna är också to die for!





Om ni inte redan visste det är Sienna tillsammans med sin syster Savannah designers för märket TWENTY8TWELVE som har jättesnygga kläder, inspirerade av systrarnas stil. Kläderna är inte ens så dyra som många plagg för stora designers så varför inte fynda ett Siennaplagg. Check it out!  http:www.twenty8twelve.com/

 

Vad är er favorit-look?

 

Här är designersystrarna:


Kommentarer
Postat av: Linn

Heej, vitsi så roligt att du också har blogg!! Tack, jag har bara testat mig fram med designen, men jag har fått mycket hjälp från www.designadinbogg.se. Där står allt hur man gör ny design på blogg.se bloggar. Hmm... de svårt att säga vilken sida som e kivogast att blogga på, jag har också testat massa olika, men jag tycker att blogg.se e bäst för att man kan välja design helt själv. Men dina båda bloggar e jättekivoga! Vi hörs, kram!!! :)

2010-04-29 @ 15:13:22
URL: http://lieenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0